dinsdag 28 mei 2013

Masse nyheter/veel nieuwtjes!


Det har vært lenge siden sist at jeg har skrevet på bloggen min. Det var litt mange baller å holde i luften samtidig og da ble bloggen ikke prioritert. Men nå har jeg tenkt å skrive oftere J.

Jeg har laget en god del nye produkter, blant annet pynteskjerf, babytøfler og kaker. Og jeg har laget en egen nettside www.elsgoodies.com, åpnet nettbutikk www. http://epla.no/shops/elsgoodies/
Jeg har en facebookside og: www.facebook.com/Elsgoodies Gjerne like og share siden J
Her finner dere produktene mine og informasjon om hva jeg lager.

Følg gjerne med med bloggen. Det blir en del give aways og!

Het is lang gelden dat ik voor het laatst op mijn blog geschreven heb. Er was nog al wat gaande de afgelopen tijd en de blog heeft geen prioriteit gekregen. Maar nu is alles weer wat rustiger en ga ik vaker schrijven.

Ik heb een deel nieuwe producten gemaakt, waaronder sjaaltjes, babypantoffeltjes en taarten. Ook ben ik drukbezig geweest met het maken van een eigen site: www.elsgoodies.com en heb ik een webwinkel geopend: http://epla.no/shops/elsgoodies/. Dit is een noorse netwinkel, voor Nederland gelden lagere prijzen. Mocht je iets vinden wat je leuk vindt, neem dan contact op, dan krijg je meer informatie over het product en de prijs.
Ik heb ook een facebookpagina: www.facebook.com/Elsgoodies Ik zou het leuk vinden als je de site liked & shared J


Ik hoop dat je mijn blog zult gaan volgen. Ik zal ook een deel give-aways gaan verloten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten