dinsdag 4 juni 2013

Nesten ikke tid... Haast geen tijd...

Været er så sommerlig nå og det betyr at det er mye å gjøre i hagen. Jeg liker det veldig godt å bruke tid i hagen og jobbe med blomster, men det som er en ulempe med det er at jeg nesten ikke finner tid til hekling og annet håndarbeid. Og jeg har så mange tanker og ideer.... Håper at jeg klarer å fortsette med ugleteppe mitt denne uka. Og det ser ut at helgen blir rolig, så muligens kan jeg gjøre noe i helgen og.

Het is heerlijk zomerweer en dat houdt in dat ik veel in de tuin aan het werk moet. Heerlijk vind ik het om buiten bezig te zijn met bloemen, etc. Maar er zit ook een nadeel aan, ik heb haast geen tijd meer voor haken en handwerken. En dat terwijl ik zoveel ideeen heb... Ik hoop dat het me lukt om deze week verder te gaan met het uiltjeskleed waar ik een aantal weken gelden aan begonnen ben. Het lijkt er op dat het weekend rustig gaat worden, dus misschien heb ik dan ook nog even tijd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten